Daisypath Vacation tickers

Monday, May 18, 2009

email from mek na

Salam...
Kami sekeluarga amat berbesar hati mengundang tuan/puan
Majlis: Kesyukuran dan sambutan hari jadi anak sulung kami :
Tarikh: 30 Mei 2009
Waktu : Majlis Kesyukuran dan doa selamat (Lepas Zohor)
Majlis Hari Jadi ke 7 - Muhammad Farid ( 2.30 - 6.00 Ptg)
Lokasi : No **, Jalan SG */**
Taman Sri Gombak

(Rujuk Lampiran)
Sekian. Terima kasih.


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


haishhh.... ngape le time kekawan wat makan2 mesti tak kena ngan time aku. aku tingin sangat nak jumpa mmbr2 lama... tapi apakan daya... aku kan ke kena kelek kelate untuk majlis kenduri kawin kazen aku ijai tu. yg pakai pink tu... yg jambu tu... bila aku send msg kat mek na, dia balas no komen... huhuhu!!! bukan salah aku laaa... bukan aku pinta jadi begini... mesti korang cakap aku sengaja tak mo jumpa korg kan!!!... aku mau!!!! arrgghh!!!!!!!!!!

2 comments:

iena hamdi said...

wa ka ka....

bg pihak farid:

tak per la untie shua... tp 29 hb tu beday farid.. sempat lagik kalau nak bagi present.. hehhe

my-niezzareena said...

ok... nanti untie bagi hadiah eh... tunggu je ok.. cakap ngan ibu, jgn marah tau untie tak dapat datang party farid tu... hehehe...