Friday, May 29, 2009

away from may 29 till 2nd june 09


petang ni aku, hubby dan kak sue sekeluarga akan pulang ke kampung untuk menghadiri majlis kenduri kawin sepupu aku di kelantan. so perjalanan kami akan mengambil masa dalam 5/6 jam... tengah malam kang la baru sampai gamaknye... harap perjalanan kami selamat pergi dan balik dan harap tiada sebarang masalah sepanjang perjalanan kami. kali ni kami balik satu kete aje. kami naik kete kak sue. save skit. leh syer2 minyak... perjalanan pun selesa, sekali dalam satu kete, mesti seronok. dah lama tak satu kete ngan dorang. mungkin konvoi ngan sepupu sepapat yang lain atau kami gerak dulu. tu semua tak pasti lagi.

lama tak tengok sawah bendang... maklum le... setahun sekali je balik kampung. thn ni kira 2 kali le aku balik. selalunya balik raya je. family aku dah berangkat pagi tadi. harap jugak perjalanan dorang selamat sampai. lama tak berkumpul sedara mara. harus seronok... tak sabar plak rasanya.

dalam beberapa hari ni mungkin aku tak online. doakan perjalanan kami selamat pergi dan balik ye... jaga diri semua. selamat berhujung minggu.. jumpa lagi di minggu depan... luv u oollsss!!!

1 comment:

Anonymous said...

happy holiday!