Friday, May 15, 2009

esok adalah hari guru


esok hari guru... ishh!!! teringat plak zaman sekolah dolu dolu.. teringat cikgu2 yang pernah mendidik aku, pernah marah pada aku, pernah tengking tak siap keja sekolah dan banyak lagi lah... kalu nak citer pasal sekolah ni mmg seronok.. mcm2 jadi, maklumlah.. waktu tu zaman kenakalan... zaman nak kenal erti dunia... aku ngaku aku agak nakal masa sekolah dolu.. hehehe... tapi aku pengawas ok! team leader lagi tau... tau tau je la bila sekolah semua pompuan, masing2 nak tunjuk hebat... tapi sekolah kami berdepan dengan ampang boys.. berchenta la apa lagi.. sungguh indah waktu itu... zaman chenta monyet.. ahaks... sape sape dari args mesti terkenang semasa dulu..

aku cam rasa nak scan gmbr zaman sekolah dulu la... nak syer ngan member2 blog dari args. nak imbas zaman kegemilangan dulu... harus balik ni selongkar lemari ok...

pada guru2 args, pada kazen2 yg juga seorang guru, pada mmbr2 blog yang mungkin seorang guru dan pada seluruh guru2 di mesia ni, aku ucapkan selamat hari guru... pada cikgu2 args, tengkiu atas didikanmu, aku kenang sampai ke tua.

dan tak lupa untuk kazen aku sorang ni, marzuki le.. esok juga adalah beday dia. sama ngan hari guru... tapi dia tak pernah bercita2 nak jadi guru ;p hepi beday 2u, jgn lupa belanja makan ok...

3 comments:

Aryana & Adrienna said...

P SELONGKAR KOTAK HIKMAH KO ...tunjukkan wajah cun2 masa zaman kegemilngan ...baru lepas borak ngan mek na pasla cikgu cikge kiter.......masih igt tak lg pada Pn chin ....hahahah...Pn ramlah ...ala suar aso tu .........

my-niezzareena said...

ana, harus lah aku ingat... puan chin pernah cakap ape sape yg tak suka kelas dia, tolong kuar... ko takkan lupa sape yang kuar tu... hehehe... ko pun join la skali weh... enteprem gmbr2 sek dulu..

all of us said...

tumpang gelak yer...heheheh...
ooo jahat/nakal korang kat sekolah yer...ish ishk.. x sangka..cuba contohi aku, baik jer budaknya...mak mertua pun suka..agagagagaga

;p