Friday, October 16, 2009

aku dan penjual aiskrim :D

nak dengar citer... ni kisah semalam. minggu ni hubby memang sibuk ot. jadinya kalu hubby balik lambat, aku akan tumpang member aku kak ina yang dok satu apartment ngan kak sue. dari aku dok sorang2 kat umh, baik aku lepak umh kak sue kan... dan bila aku ke rumah kak sue, tugas aku le p amek 3 beradik tu dari taska. dan seperti biasa, setiap kali aku yang p amek, memang kena pau aiskrim le gamakanya... tu tak kisahlah, dan kami akan lepak dulu kat taman permainan, bagi dorang santai dulu makan aiskrim kat situ sebelum masuk umah. jadinya semalam, lalu le pakcik aiskrim tu... bukan gmbr diatas ye, itu hanya perhiasan semata-mata... masing2 pilih le aiskrim ape yg dorang suka... tgh nak bayar tu, pakcik tu tanya aku..'ni semua anak ke?' aku cakap, 'tak la, ni anak kazen saya, bapaknye tu sepupu ngan saya' pakcik tu jawab, 'oh... ye ke... tu pakcik heran tu... muda lagi dah ada anak'.. aku punya la tekejut beruk... ha????? muda lagi ke aku ni????? arrgghhh..... sangat suka!!!!! itu je nak citer.... maceh sudi baca artikel ni... lalalalala..... [balik umah tak henti tgk cermin telek muka]

alhamdulillah.. berkat bahagia selalu, ceria selalu.. itu yang wat aku nampak muda kot... hahaha..

6 comments:

adex-aieda said...

mmg muda pon lagi wokey,,,,.....
enjoy dolu...huhuhu

ayulicious said...

mude ke????
hrmmmmmmmmmm

my-niezzareena said...

adex : dah tak larat nak enjoy dah ni, rasa macam jap lagi je nak ngandung... hahahaha..

my-niezzareena said...

ayu : ish... jeles ke... yang dipuji ni pun kakak kau jugak ;p kena la terima hakikat...huhuhu

shyuhaila said...

wah...wah....syoknye aweks mudo..trimaslah sbb hr2 amik ank2 i dr taska dan rela dipaukan oleh bebudak tu.apa2 pun merekalah penghibur ht duka lara....

my-niezzareena said...

betui tu kak sue... ceq rela dipau, sape lagi nak perabih duit ceq ni kalu bkn depa kan... huhuhu