Thursday, October 15, 2009

nak hilangkan buhsan

takde ape pun dengan gmbr ni sebenarnya, saje nak hilangkan rasa buhsan dan ngantuk aku ni yang semakinlah menjadi-jadi... sampai nak juling dah bijik mata ni sebab ngantuk sangat. dan dengan itu saje la nak syer gambar ni dengan u ollss...

masa ni minggu lepas, balik dari beraye umah kazen hubby kat meru dan otw nak ke umah adan di sungai buloh. adik dah tak tentu arah tahap kebosanan dia dalam kete sampai entah ape yang dibacanya sampai paklong dia pun bukan main lagi kusyuk mendengar dan melayan [gmbr4].
tengah dia dok sibuk main masak2 kat belah belakang, aku ngan hubby pun sempat posing jgk lagi [gmbr 2]

jeles lak budak kecik tu, dia pun sama nak posing jgk... layan je lah... [gmbr 1 & 3]

dan jgn tak tahu... kami pasukan oren wokeh!!!

untuk izal dan su : tq sudi jemput p umah korang, sedap spegetti dan mihun grg tu. kenyang giler kami...

untuk adan : tq jgk sudi jemput, akhirnya aku sampai gak umh kau.. sorry tak dapat nak melantak sakan, perut kenyang giler beb... tapi tauhu sumbat mak kau memang besss....

No comments: