Wednesday, October 28, 2009

nurshafiqah aimiesya @ syasya @ adik @ comeii

tak ada citer yang hendak disampaikan
hanya untuk berkongsi gmbr sahaja
silalah layan ;p
[gmbr 1 ]
tajuk : semasa kenduri doa selamat
lokasi : kampung, kelantan darul naim
komen : bdk ni dh makin gediks, kompius knp suka gigit ibu jari kaki
adakah mau tambah lagi sorang?? huhuhu...
[gmbr 2]
tajuk : adik bersama kakak yaya dan adik aidil
lokasi : kelate jgk
komen : ni sesama sepupu,
pantang aku pegang kamera ade je yg menyibuk nak begmbr
[gmbr 3]
tajuk : sesi gedikss menggedikss
lokasi : airport kuala terengganu
komen : suka-suka je nak tonggeng tebalik kat dlm aiport tu
mengalahkan selebriti
[gmbr 4 & 5]
tajuk : aksi kanak-kanak riang
lokasi : airport KT jgk
komen : 2 gmbr di bawah ini adalah aksi gedik seorang anak kecil
posing maut mengalahkan dah sign kontrak nak jadi model
akhir kata
terima kasih kerana sudi layan gambar2 di atas
kesudian anda menceroboh blog ini juga
didahului dengan ucapan jutaan tima kaceh
SUDI-SUDIKANLAH MENJENGUK LAGI
next gmbr menyusul . . .

1 comment:

Anonymous said...

comel dak ni...