Friday, October 16, 2009

tiada lagi...

sahabat... sudah ketentuan sampai sini perhubungan persahabatan kita yang sudah sekian lama kita jalinkan. sudah puas hati ini memujuk dan merayu serta tak putus berdoa moga kita baik seperti selalu, namun kau memilih juga untuk memutuskannya.. dan katamu kau terima maafku akan tetapi nak baik mcm dulu, tak mungkin... aku terima.

aku tahu aku salah, mungkin aku tak sedar akan kekasaran yang aku lakukan, tapi tak terniat dihati ini untuk melakukan begitu. aku juga penah kecil hati dengan sikapmu, tapi untuk ape dipanjangkan cerita... aku diamkan sahaja dan pujuk diri sendiri.. kau tak pernah tahu semua itu.. dan tak pernah dihati ini untuk ungkit semuanya.

terima kasih kerana sudi menerima maaf dariku, terima kasih kerana berkawan baik denganku, terima kasih atas perkongsian suka dan duka, terima kasih atas jalinan persahabatan yang akrab sebelum ini, terima kasih sudi memberi jalan penyelesaian dalam setiap masalah yang ku hadapi, terima kasih segalanya.

hanya doa yang dapat ku panjangkan moga Allah memberi rahmat dan kebertakan pada dirimu serta keluarga tercinta, tiada lagi ikatan seperti satu keluarga antara kita... tahniah kerana akan mendapat cahayamata ketiga, namun aku tidak dapat kongsi kegembiraan itu bersama... dan semoga dirimu bahagia disamping kawan baru...

2 comments:

adex-aieda said...

biarkan jelah kalau ada kwn mcm tuh....x rugi pon....kita mesti ada give & take kan...
kalau kite aje yg dok asyik ngalah... xguna jugak simpan sorg kawan cenggituh...

my-niezzareena said...

adix : tq sebab faham keadaan akak. ye la, dah habis daya nak berbaik, tak jgk dia layan, tak pe la.. suatu hari akan terbukti juga