Thursday, June 3, 2010

giveaway from [-suziey-]

ha... ini kali saya mau masuk giveaway plak dari puan suziey. xceli, GA ni puan suziey buat sebab tengah ada mood sempena ulangtahun perkahwinan dia yang ke ompek tahun. nway... dikesempatan yang ada ni, saya nak doakan moga jodoh antara puan suziey dan encik suaminya akan kekal sampai syurga. moga keluarga kamu sentiasa bahagia bersama anakmu aqeel yang sungguh cumel itu.
puan suziey kata ~ GA ni..korang hanya perlu FOLLOW suziey.com dan tinggalkan komen kt n3 ni shj..tulis ayat puji2 aku " saya nak!!" ..pastu letak nama & url..mudah kan..2 steps only!! dan
5 blogger bertuah akn dpt FM sprti gbr kt bwh ni..ni sebahagian dr FM2 yg aku akn bg..sorang pemenang akn dpt 2 ketul FM :) GA ni bermula dr 3 June 2010 dan akn tamat pada 14 June 2010 jam 5 ptg..pemenang akn dipilih melalui cabutan bertuah oleh aQeel dan hubby:)
(sori puan suziey, saya curi gambo ni. jgn maree)

nak tau lanjut, klik puan suziey
5
5
5
senang bukan... apa lagi.. jom joint! saya.... sudah (*__*)

6 comments:

[-suziey-] said...

ouh terharu siap ade n3..actually xyah buat n3..neway thanks for the wish n the n3 as well..good luck ok..semoga namamu akn menjadi antara blogger bertuah yg akn menerima FM tu:)

wahida said...

nak join!! nak join!!!

Mama_Fatin said...

Bleh makan ke tuh.. cam sedap jek kekeke

my-niezzareena said...

suziey..
kite mmg suka wat n3 walaupun benda tu tak penting atau tak payah buat sebab utk kenangan diri sendiri aje... hehehe

tu la... moga bertuah la kali ni. hahaha

my-niezzareena said...

wahida...

jom la joint... ni cabutan bertuah weh, kalu kita ada luck, alhamdulillah, kalu takde, takpe, bukan rezeki kite. saje suka2 kan

my-niezzareena said...

mama fatin

kan kan kan.... donut tu yg tak tahan beb