Daisypath Vacation tickers

Thursday, June 3, 2010

keputusan contest 'kurasakan something'

semalam lagi saya dah tau berita ni. saya salah seorang yang dapat 5x cenderajiwa dari german. abang eQ komen kat n3 contest saya, tahniah! abang eQ pilih bedasarkan slogan terbaek. anda mempunyai slogan yang mencuit hati abg eQ. kepada abg eQ, terima kasih sudi pilih saya salah seorang pemenang saguhati. tapi abq eQ mmg berhati mulia, sebab dia akan bagi cenderajiwa kepada semua yang melibatkan diri dalam contest tu iaitu seramai 59 orang. saya adalah peserta yang ke 44 ye. maceh abg eQ, nnt wat la contest lagi yek... saya dah email seperti yang abang minta.
kalu korang nak tgk lanjut pasal keputusan tu... sila klik ini
b
b
b
b
b
abang eQ... muka abang memang persis norman hakim la. tapi jgn jadi cam dia tau. i dun loikee!!!

No comments: