Tuesday, June 22, 2010

majlis perjumpaan bersama yb menteri


isnin lepas yakni 21hb, saya dijemput oleh pihak admin untuk menghadiri majlis perjumpaan bersama YB menteri dengan kmplan sokongan satu dan dua antara miti dan agensi. kebetulan yang dipilih adalah dikalangan geng² saya. hehehe... suker ar dapat p ngan kroni ni. kebetulan kami agensi pertama yang sampai masa tu, saya dengan selamber pergi ke atas pentas untuk amek gambar dekat ayat² yang tersusun rapi sebagai bukti saya mkn bersama menteri. sebenarnya gambar² ini saya nak tujukan khas untuk pakcik saya dikampung sebab dia beriya kalu saya balik mesti dia tya selalu ke jumpa tok pa.. tok pa selalu datang matrade ke.. mcm² la soalan dia. pakcik saya tu satu kampung ngan tok pa. entah... kawan sepermainan dia dulu ke, ape ke.. tak le saya tya banyak.

tak payah le saya nak kenalkan sape geng² saya tu kan. pasti yang satu opis ngan saya dah tau sape. mm... sape lagi, kak eda, kak ina dan kak ku le. kepala giler².. maner² pegi pun asyik mengekek gelak. mcm orang tak betul pun ada. entah ape yang kelakar, asyik nak gelak je. giler!

antara wakil kumpulan sokongan yang lain. dari kiri abang deen, abang kadir dan adnan. adnan dipilih untuk makan SEMEJA ngan tok pa. wah... best best.. tapi kalu saya yang dipilih, mau rasa nak nangis kot. buat dia tya mcm².. tak juling biji mata teman. tekulat kulat le kot nak menjawab. tapi kalu bagi gelak, serah la kat saya... hehehe. hebat mu adnan, mkn satu meja, nnt jgn luper citer kat org kg okeh.

ni wakil dari miti yang dok semeja ngan kami. kami dikehendaki berpecah duduk dua meja berlainan dan campo ngan agensi lain. huh... mula tu cam segan ar. tapi nasib baik yang dok ngan kami semua ok. tapi saya tak ingat ape name mereka² di dalam gmbr tu.

makan² kami di sediakan oleh sri utara catering. so so la masakan dia.

ada nasi kerabu, tapi takdak lauk. mm...pelik gak. menu lain, sup ayam, sotong masak kicap, sayur, sambal udang, tauhu kicap dan salad.

lepas menjamu selera baru tok pa mulakan bicara.

nampak tak datok jacob? timbalan miti

sempat bergambar kenangan bersama menteri, tok pa. tapi sayang, gambar tak jelas. lupa giler nak bawak kamera muncung encik suami saya tu. kalu tidak mmg saya akan print cecantek gantung kat umh. hehehe... jgn cakap saya jakun okeh. ingat senang ke nak bermanja ngan mereka yang kenamaan ni.

paling sporting datuk mukhriz le. mmg sempoi. sempat begurau lagi ngan kami. yang sakit hati, kak eda tu tak reti ke nak beganjak. amboi... nak dok sebelah aje. boleh plak dia wat keras bila kak ku minta tukar tempat. siot je kan. tapi ok la ni. kira ada la jgk kngan bersama mereka. ngan datuk jacob je tak sempat. pasti pakcik saya bangga giler bila saya tunjuk gambar ni nnt. hahaha.... kepochi le nnt!

4 comments:

wahida said...

wahhhhh....hebakmu mek na...tok pa carik aku tak?

my-niezzareena said...

amboi... mentang2 touch scrin... sampai tya tok pa cari ke tak eh...

..::SangRatoo::.. said...

hebak mu...hebak..tapi smlm tok pa sms kawe..nape kawe tok mari?hehehe

my-niezzareena said...

mama ju

ye ke dia msg mu sbb dia ada ckp kat kawe, mu kekasih gelap dia.