Daisypath Vacation tickers

Wednesday, June 30, 2010

dapat msg dari abang eQbal z@ck


korang ingat tak jejaka hensem ni... ala... yang saya masuk contest blog dia tu... yang saya dapat salah seorang pemenang daripada lima hadiah saguhati tu. mm.... tadi saya terima message dari dia. katanya...
salam, hadiah contest abg eq dah pos semalam. bila dah sampai pls sms k. kalau hadiah tu rosak/pecah pun sms. abg eq akan berangkat ke perth malam ni. tq
saya jawab...
maceh abg eq. saya doakan kejayaan abang. jaga diri di tmpt org ye. nnt dah dpt hadiah tu, saya akan n3 dalam blog. hari² update blog ye bang. take care... selamat jalan
korang rasa dihargai tak kalu korang ditempat saya. walaupun saya hanya dapat hadiah saguhati, tapi keperihatinan beliau untuk memastikan hadiah yang dikirimkan tu sampai atau tidak sangat saya puji. dia cakap kalu barang tu rosak atau pecah sms balik. disitu kite dah dapat nilai hatinya camner kan.

mm... terima kasih banyak² abg eq. insyaAllah... barang tu akan sampai dengan selamat. tahniah sebab dapat ke perth. kalu teringatkan follower abang.... sudi² le bagi cenderajiwa lagik bila balik mesia nnt... ngeh3x!!!

2 comments:

eqbalzack said...

wahh...ada entry utk abg eq sblm ke perth...
yup! hadiah tu amanah tu...kalau apa2 berlaku abg eq rasa responsible...
apa2 hal just sms kat no td...my PA akn settlekan semua...hehe

my-niezzareena said...

abang eq

adeiiii.... makcik tak sangka plak abg eq reply komen... argghh... teruja jap nih...

worait bang... pepehal saya sms nnt