Monday, June 23, 2008

ahad petang


sungguh comel adik syasya ni...
macam nak makan je mata dia...
jeling manja nampak

ahad petang kak sue ajak lepak kat umah dia
disebabkan bosan yang teramat sangat,
aku & hubby pun pergi la
sampai je dorang tak de, pegi umah ida, cousin kami
oohh....p sign loan kete baru rupanya...
yg ada kat umah gayah dan adik je..
sukanya comel bila nampak paklong dia
eemmm....apa lagi, sibuk bercerita la dlm bahasa jerman dia
paklong pun layanzzzz jek....
lama gak tunggu dorang balik
lepas minum petang, bw bdk² tu turun main kat padang
suka bangat le dorang dapat lepas dari kandang



ha....ni la kete kak sue & juki yang akan kuar minggu ni
jadik jugak tolak citra dia tu
heran le aku
kenapa la juki minat kat kete ni??? kompius le...
waja pun aku tak brape suka nak bawa sbb beso
ni kan gajah beso ni... hai..idok le kot
tapi macam nak try gak bawak
keliling taman umah kak sue pun jadik le...
hai...tak dapek le nak ku bayangkan bila kak sue yg bawa kete ni
tuan kecik kete gedabak besooo
lain kali kalu gie ulu yam
pakat ramai² naik kat belakang ye
wah...meriah!!!!
jgn lupa bawak ceq pusing² kat batu kep yee..ahaks..
dan jgn lupa kasi eden torai bawak gajah besooo ni

No comments: