Wednesday, June 11, 2008

kete comelku




husband aku amek gambar kete comel aku ni sebab ada member dia nak tengok... tapi skang dah tukar sportrim baru, tak sempat lak nak amek gambar... ni gambar lama, tapi tak berapa lama gak la... tukar sportrim baru tu pun baru bulan lepas... masuk kali ni, dah tiga sportrim husband aku dah tukar kat kancil aku ni... kete waja dia pun dah masuk 2 kali, lelaki macam tu la... kalu pasal kete apa saje sanggup buat. dah macam boleh terbang kete dia tu... nanti aku masukkan gambar kete dia lak... kami pasang kain rimau ni kat banting... murah je, 4 pintu RM120. tu pun dah lama buat, masa mula² benda ni keluar dulu... mungkin skang ni dah murah kot.... nasib le aku tak jadi jual kete ni masa husband aku amek waja dia tu... kalu tidak, parah le nak isi minyak....ulang alik dari kl ke shah alam lak tu...nak lagi minyak dah semakin naik ni.... selamat....

No comments: