Thursday, June 12, 2008

semalam

aku bengang gile...aku ade amek gambar masa gie pasar malam, tapi entah cemana, masa nak masukkan dalam pc, aku tertekan DELETE...sakitnya hati... salah sendiri....
masa kat pasar malam tu, sampai hubby aku kata 'awak ni skang asyik nak amek gambar je... takkan kat pasar malam pun nak masuk blog...' aku jawab 'ye lah... penting ape... blog dah jadi macam diari ape..' masa aku merajuk ngan dia, dia pujuk la bagai nak giler... aku cakap 'salam minta ampun..' dia jawab 'jap, nak amek kamera sebab nak salam ni, nanti boleh masuk blog...' aku wat muka bler....malas nak layan...tapi kelakar gak masa dia cakap cam tu...

No comments: