Monday, June 23, 2008

jumaat petang


baik² bang...sport rim baru tu...


lepas balik keje, hubby cakap nak service kete mini aku tu
sebab bila bawak bunyi bising kat tayar belah kiri
bila gie cek, rupanya breakpad dah haus
patut la bunyi bising
bila break pun tak brapa nak makan
aku dah la ngantuk gile masa tu
rasa nak tido je kat bengkel tu


setel service dan semuanya dah ok, p basuh kete la plak
dah lama dia tak mandi
maklum, skang ni kan asyik ujan jek
tapi disebabkan dah terlampau kotor sgt
p la basuh jugak..
cian dia...lama tak mandi sabun ye...


ha....kan dah comel
baru le nampak berseri.... :)

No comments: