Thursday, June 5, 2008

khamis : 5 Jun 08

sejak cuti sekolah ni, aku ngan hubby keluar lambat skit sebab jalan tak sesak kan.... kalu tidak, biasanya kami keluar jam 6.15 pagi...yelah, hubby pun nak kejar masa ke shah alam lagi.... emmm...sampai je cam biasa thumprint dulu kat tingkat 4...

sambil jalan nak ke cafe, dalam hati dok pk nak breakfast ape pagi ni. kalu ade nasi goreng cili api best jugak...

ni la port kami... aku selalu dok kat tempat yang ade handbag tu...

menu pagi ni...eemm...nasi goreng yang aku suka tak de la plak hari ni. yang ade nasi goreng cili merah...belasah aje...

ni la menu aku pagi ni... jom layanzzzz...

No comments: