Thursday, June 5, 2008

cuppacakes




eemm...yum yum.... terlampau cantik sampai rasa macam tak leh nak makan jerk... aku rasa macam nak sponser cuppacakes bila adik2 aku bertunang nanti... sesuai ker??? belasah je erkkk.... kreatif sungguh orang yang pandai buat ni... tapi aku tak minat le nak wat kek. kalu tolong mak wat kuih raya aku suka... sebab tu selalunya kuih raya mak aku banyak. hubby aku pun tolong sama buat... rajin tak.... cuppacakes ni macam boleh buat perhiasan je kan... nanti nak servey la, nak beli untuk syafiq, yaya dan adik syasya...

No comments: