Tuesday, June 24, 2008

yahuuuuu!!!! cuti² mesia!!!!


cuti dah lulus!!!



yahuuu!!!!!.....masa untuk bercuti!!!!
kepada kekawanku sekalian,
aku akan bercuti selama 3 hari
akan terbang ke langkawi bersama suami tercinta
percutian kali ni hubby aku sponser sempena
beday aku bulan 7 ni...
disebabkan tambang murah ni takde pada tarikh
bulan 7 nanti, kami pilih le akhir bulan ni..
yang penting gaji pun dah masuk esok
wah....seronoknya!!!
bebas dari tension kat opis...
kesibukkan kota metropolitan...
bebas dari perasaan jiwa kacau aku ni...
yang bestnya, aku yg beriya nak bercuti,
kak eda yg sampai dulu tadi
dia amek flight awal
aku tepon tadi pun dia dah check-in
tunggu aku tau kak eda
yang lelain tu..jgn jelezzzz....
jaga diri ye engkorang semua...
lap u olsss.... :P

No comments: