Monday, June 16, 2008

ulu yam : 15 Jun 08


sebenarnya nak sambut fathers day kat ulu yam dengan ayah & mak sekali, tapi dorang kena gie kenduri kawin plak...benda dah rancang, terpaksa la p jugak tanpa mereka lagi pun barang2 dah beli....dah janji ngan anak² lagi pun.... kali ni pegi tak de bbq cuma grg² biasa je...aku sponser nuget, french fries, daging burger, sosej....adik aku ayu sponser ayam grg crispy dan minuman.... kak sue buat mihun goreng dan bawak pinggan mangkuk....semua simple janji perut konyang!!

dah sampai...
cari ape tu bang???
cibuk je....
ehem...
poyo jerk...
tak boleh renggang...


wah...seronok gile... kalu tak kerana nak kejar abang ipar kak sue nak balik kg, mesti sampai kol 5 kot. terpaksa balik kol 3 sebab anak buah kak sue ikut sekali. nak anta dia balik sebab dorang nak balik kg dah.... emmm...tak pe, lain kali p lagi... kesian anak² tak puas mandi...

No comments: