Monday, June 2, 2008

jumaat / 8.00 mlm / giant batu caves

habis bosan dah....adik minta dukung
aksi habis bosan... ni hadiah dari kak sue ni dari aku

jumaat lepas, aku n hubby p amek kak sue kat umah dia sebab nak p giant beli hadiah untuk cousin aku yang dah kawin minggu lepas. dah habis pk tak tau nak beli ape...akhirnya ni yang kami pilih...kak su plak p bawak semua askar2 dia...emm..gamat le giant tu ngan mulut aku....asyik nak kena leter je budak2 ni.... bila tak bawak, kesian lak...bila dah bawak, mcm giant tu tmpt main dorang je ikut suka nak lari2...budak2 cam gitu le...aku dulu pun mungkin camtu gak...hehehehe....macam biasa, mulut aku mesti macam petir punya la.... yang adik asyik nak dukung jek...bosan la dia pun asyik dok dalam troli tu je... abang n yaya tak payah citer.... malas nak layan.... ikut suka depa la... asal tak hilang...

No comments: