Daisypath Vacation tickers

Tuesday, July 22, 2008

2x sehari

jumaat lepas aku sibuk ajak mmbr² aku gie makan kat SR lagik. sebenarnya nak test promosi yang baru tu... alah yang satu set RM10 tu... nasib le dorang semua nak p. makaceh le mek qees bagi tumpang kete lagik. aku makan set grilled black paper chicken + ais lemon tea. fuyo!!! ...sodap tu... (mengalahkan tak pernah makan lak) perut lak mmg tengah lapo giler... mmg licin le pinggan aku. habis makan SR kami pusing² dalam tesco, semua cari barang sendiri.

makaceh kak ku sebab belikan advanced kek untuk beday aku. biasa la, indulgence le, ape lagi... kak ku belikan untuk aku & kak ina sebab kami sama bulan. ha...pada yg baca ni, tak reti² nak wish kat aku nanti... paham² je la ye....

nak dijadikan citer... ade lak org jelez sebab aku asyik p ngan mmbr je... ye lah, time aku ajak, tak mau.. tak rasa nak makan la... tak kenyang la... ha, aku paksa la, apa lagi... asyik kena perli je... masa gie ngan hubby ni aku tukar selera, makan tom yam kung + green apple kasturi, hubby test grilled black paper chicken + ice lemon tea and tak ketinggalan lagik, kek indulgence le... hubby aku pun mmg suka giler kek tu... eemm..... 2x sehari la namanya ni... sampai umah perut aku mula le meragam... arrgghh!!!!!! sakit perut!!!!!

No comments: