Thursday, July 31, 2008

tiup lilin




sabtu malam kami semua cam biasa bkumpul kat umh mak
mak msk sodap giler
tgk le lauk2 dia tu
eemm....mengancam beb
nampak ada budu tu
tu le penyeri makanan masa tu
kat umah aku mmg takdak stok budu
tapi kalu umh mak aku....tak panyoh ronyak le
ado sokmo!!!!
mak aku mmg suka msk
mmg tiap malam sabtu kami lepak umh dia
dulu masa mula2 kawin selalu mkn kat umh mak
tapi skang ni tiap ari minggu je
maklum le..kena le msk jgk utk suami
mlm tu mak msk cpt sebab nak p dgr ceramah
ceramah sempena israk mikraj
kami tunggu gak dia balik
tp dah kol 12 pun tak naik lg
bdk2 tu pun dah ngantok
kek tu kak sue yg sponser
tq ye...
nanti beday u i blanja jajan
muahahaha :D

No comments: