Daisypath Vacation tickers

Wednesday, July 16, 2008

BIC, KLIA : 7-11 Julai 2008

aku berjaya tamatkan tugas aku duty kat KLIA. fuh...seksanya nak menghabiskan hari² yang bosan kat sane. nak pegi punyala seksa, tapi bila dah habis 5 hari, tak sabar nak wat claim la plak (claim teksi, elaun makan dan byrn balik pas masuk). aku kira² dapat claim balik sebanyak RM955... wah, boleh beli barang mas ni!!! sukanya aku!!!! belanja kat sane mmg banyak. maklumla, semua mahal. tapi nasib baik aku dapat tambang bas murah, kalu bukan staff kena RM10 tapi bila aku tunjuk surat dari HQ kena RM5 je. So pegi balik RM10. Beli pas masuk RM1 je. kekadang tu ade gak aku makan kat kedai mamak, tapi sama gak mahalnya... panas ade la.

ni la keadaan kaunter visitor service centre, tingkat 3 kat area ketibaan antarabangsa yang disyer oleh matrade, mida, tourism dan mas. semua agensi ni pun sama gak ade rotation macam kami. aku cuma sempat amek gambar ngan geng pompuan je sebab masa ni hari jumaat. semua yg lelaki p sembahyang jumaat... kepada abang yusof dan tuan haji dari mas, fandi dan rizal dari tourism dan darul & hazimi dari matrade, aku ucapkan time kaseh le byk² sebab bagi aku tunjuk ajar sepanjang duty kat sane.

ni yatie dari tourism. dia baru kawin, dah mengandung pun. dalam 2 minggu kot. jaga diri baik² tau, dah beranak jgn lupa kasi tau... sopan je orangnye, aku suka...

eemm...ni minah kecoh, hehehehe...jgn marah nienie... dia dari mas. memang syok geng ngan dia. ade je benda yang kelakar... nak naik pelamin jgn lupa jemput aku ye.

ha... ni plak intan dari tourism jugak. dia sekepala ngan nienie tu. mana pegi berdua. dah macam belangkas la. kalu dah kena duty sekali, gamat kaunter tu... asyik ketawa je minah 2 org tu... ade je citer hangat.... intan pun, kalu naik pelamin jgn lupa jemput kawe tau. cewah...dengar² org yang keje kat KLIA jugak... abang kastam ker??? hehehehe....

No comments: