Friday, July 4, 2008

tulang

percaya atau tidak....aku boleh tercekik tulang ni... macam nak maut tau tak... telan nasi kepal pun tak jalan. aku korek tekak aku dan aku rasa tulang tu baiknya lending melintang kat kerongkong aku... masa tu muka aku merah padam, air mata mengalir.. kutahankan jugak walaupun perit... eemm.. dapat jgk aku kuarkan tulang tu.. aduh... bila dapat amek, besar tu... cemana la aku makan masa tu. sambil mkn sambil dok borang terlampau sangat kot... mlm tu aku rasa tekak aku sakit sangat. mungkin luka kot... sampai hari ni rasa lagi...

No comments: