Tuesday, July 22, 2008

sabarlah sahabatku

iena, aku paham perasaan kau sekarang. aku harap kau bebanyak le bersabar. ni dugaan untuk kau. ingat, anak anak kau yang sedang membesar tu... jgn biarkan dorang hilang kasih sayang dari kau pulak. aku sebagai kawan kau dari kecik ni, sentiasa akan membantu kau. kalau kau rasa tak kuat semangat @ tak boleh kawal diri, tepon aku ye. kau kena sentiasa kawal perasaan. ada hikmah disebalik dugaan yang Allah Taala berikan pada kau ni. Tuhan sentiasa menduga hambanya untuk melihat sejauh mana kesabaran kita. aku sentiasa disisimu....

7 comments:

Aryana & Adrienna said...

apasal ngan ina...bila aku baca story dia wat aku rasa takuttttttttt.....meh habaq kat den maner tau den leh tlg ....

Cyza said...

apo cite nie asl aku x tau nie.. cuba kaborkn.. Mana tau kitorg leh tulun menolong...
KRING KRING JAWAB LERRRRR...

my-niezzareena said...

aku tak boleh le nak citer kat korang. biar tuannya sendiri yang bagi tau eh... engkorang jgn ler risau, bukan benda beso pun... kring kring... dah jawab ni...

Aryana & Adrienna said...

tanyer tuan punyer badan takmo jwb, ko tlg ler jwb on behalf dia....

iena hamdi said...

macih shua.... dont worry friends.. aku akan kuat n tabah selalu... heheheh

siti fatimah said...

aku doa kan agar semua nyerrr baik2 ok aminnnnn....to ina byk2 kan bersabar and berdoa k!!!

Aju said...

ish asal aku asik ketinggalan nih..apahat haa..kasi ler story kat gua nih..apa2 pun, bersabarlah shabtku walaupun aku x mengerti apa yg terjadi...