Daisypath Vacation tickers

Wednesday, July 16, 2008

K4


balik keje semalam aku ngan hubby ke k4. sibuk sangat nak potong rambut... sebelum tu pusing² dulu cari ape yang patut. lagi pun p teman mek qees tu p bli memori kad untuk hp baru dia tu... hahahaha... sejak kena kutuk je ngan adan pasal hp motorola dia tu, last² pakai sony gak... ha....baru la satu company!!!! hubby aku try timbang berat dia... ha???? dari 60 lebih naik 75????? terkezut den.... ha tu la padahnya asyik melantak je tengah malam. habit dia sejak kawin mmg suka mengunyah waktu malam... muruku ke, cokelat ke, goreng nuget ke, pape lah, asal mengunyah sambil tengok tv. tapi tak pe, balance la ngan aku ni... dia soh aku timbang... ha???? sori naik lori... kalu aku timbang, habis kecoh satu k4 tu gamaknya.... tak kuasa nak layan, aku terus jalan p tempat lain... :p

lepas habis pusing, dah naik juling biji mata aku, terus ke kedai potong rambut. dia cakap nak potong style spark (entah betui ke tak aku eja ni) alah... macam pacak tu la... dulu pernah dia wat sekali... ya Allah... bulat gile muka dia.... aku ok je, asal ade rambut. kalu licin tu aku geli leee.....hahahaha....


ha...amacam??? pacak tak??? kan aku kata, muka dia bulat, dah macam buah betik...hehehe...jgn marah pa... tapi tetap hensem.... nak kena p kedai tu balik kasi pendek skit...

No comments: