Daisypath Vacation tickers

Tuesday, July 22, 2008

PS2

cian hubby aku... dah lama sebenarnya dia nakkan benda ni. skang ni org lain sibuk dah pakai PS3 ngan PSP. sebelum beli tu, aku ada tanya, nak ps2 ke ps3. dia kata beli ps2 je, murah skit. so, sabtu pagi tu, kami ke plaza masalam, shah alam. dah habis servey, ada satu kedai cina ni tawarkan harga mmg best la bagi kami. barang baru tau... RM483 je. dia bagi 2 ori joystick, 10 cd (boleh pilih sendiri) ngan free beg kungfu panda. memori card ngan beg nanti minggu ni baru nak p bli sebab masa tu bawak duit cukup² RM500 je.

eemm... dah sampai umah, ape lagik...mengetes le.... aku pun bukan reti nau nak main game ni... setakat suka² ok le... nak calen orang tak pandai le aku... setakat lawan ngan syafiq (ank kak sue) tu ok le... tu pun aku selalu kalah... muahahaha....

amboi, kusyuk nampak!!!! lepas ni naik le bil letrik umah aku!!!! eemm... nak wat cemanakan... terima je la... tak lama tu, dah bosan esok, simpan dalam kotak balik le jawabnya... ahaks....

No comments: