Monday, March 1, 2010

adoi... nasib tak telan sekali...

aku punya lapar giler tgh tadi... aku p ar beli nasi bungkus kat dlm opis aku ni. menu aku ayam goreng, sambal cili api dan ikan masin sepat. dah separuh jalan aku mkn, punya lah nikmatnye... tiba2 aku terpandang satu makhluk ni !

alamak... terbantut nafsu makan aku. nasib le aku tak kunyak sekali. rasa mcm nak terkeluar balik isi makanan tu tadi. aku tenangkan perasaan marah aku, aku redha dengan ape yg berlaku sebab aku pk mungkin benda2 cam gini tanpa disengajakan. aku rasa mcm nak lompat tinggi2 supaya makanan yg aku kunyah sebelum tu akan turun dari saluran usus aku dgn tenang sekali. tapi kot maner pun aku dah buat aduan pada pihak yang berwajib mengenai isu ini sebab ape yg terjadi pada aku ni bukan baru sekali. dan cuma pada karam singh walia je aku belum wat report. takut nnt aku terlebih glamer masuk siaran aduan rakyat.
betul jugak kata mak aku - masak sendiri lebih baik dari mkn kat luar (*_*)

2 comments:

iena hamdi said...

alamak...
tahu pun biarla makan kat umah.. walau tak sedap mana pun tetap akan habis... kah kah kah

my-niezzareena said...

mek na... kalu rajin masak hari2 tak pe.. aku ni dah le jenis malas nak bangun awal... ko tolong delivery kat aku leh... hehehe