Thursday, March 4, 2010

tinggal sayang tinggallah pujaan

hari ini dan empat hari lagi aku akan keseorangan kerana hubby tersayang telah pergi mengikuti kursus selama lima hari di ayer keroh, melaka. tinggal lah aku kesepian tiada berteman. sob sob sob... sangat sedih. jadinya aku merasakan hidup aku seperti kekurangan semua benda. ada sesapa sudi teman aku tak? atau sesapa sudi jemput aku tido kat umh korang?? arghhh.... aku dah mula rindu kat dia... huhuhuhu :'(

kadang tu elok juga rasa berjauhan sebab kita akan rasa mcm mula zaman bercinta dulu :P

2 comments:

iena hamdi said...

tahu tak per... aku ni pejam celik pejam celik ermmm dah 2 thn lebih tau asik kena tinggal..

my-niezzareena said...

ala mek na... kau makin lama makin biasa... aku ni jarang berpisah. tu yg macam tak keruan je ni.