Thursday, March 11, 2010

sesi foto gedixx

budak bucuk ni makin besar makin manja lagi makin mengada. bila paklong balik dari btn, terus melalak tak sabar soh paklong amek dia kat umh. bila dah jumpa mcam kekasih bertahun terputus hubungan... aduh... menci tau, jeles ai.. hikhikhik. bawak dia balik tido umh dan mlm tu dia tuntut esoknya nak mkn mc'd. bila dia sedar pagi tu, terus kejut paklong ajak p mc'd. sebelum tu soh aku amek gmbr dia pakai baju baru. baju ni khas permintaan dari dia soh aku beli utk pakai masa paklong balik kursus katanya. mm... layan je la.
ni sentap kejap sebab aku ckp muka dia mcm mak enon
tak sah kalu tak ajak paklong dia amek gambar sekali
senyum manja yang membuatkan aku tiap malam merinduinya. rindu ngan pe'el mengada dia dan keletah lagak org dewasa. skang kalu dia marah dah pandai sebut nama aku. tapi sebutan dia lain skit.. 'sheleena'.. nak marah org tapi pelat. hikhikhik... pastu suka ckp aku anak gajah dan mak enon. ape ape la dik oi... yong dan paklong tetap sayang sama kamoo

insyaAllah.. esok pagi dalam jam 3 atau 4 pagi, aku dan hubby juga ayah aku akan bertolak ke kelantan utk melwat pakcik aku yang sedang dirawat di hospital kuala krai. doakan perjalanan kami selamat pergi dan balik ye.

No comments: