Daisypath Vacation tickers

Wednesday, March 3, 2010

persandingan nazrul dan anie

hari : ahad

waktu : 1.00 tgh

lokasi : kg dato harun, PJ
sekali lagi kami diundang untuk majlis perkahwinan dan kali ni kawan kami naz dan pasangannya anie. xceli, aku kenal naz ni disebabkan dia 'berkawan' dengan kawan aku kat opis. jodoh tak panjang dan masing2 dan ketemu jodoh lain dan tak sangka plak dlm thn yang sama dorang mendirikan umhtgga cuma yang kwn aku tu tengah thn ni. naz dulu naik pelamin dengan gadis pilihan hatinya sendiri setelah 'putus' dengan org tu. kisah lama jgn dikenang kan. persahabatan kami sampai skang walaupun kami dah tak serapat mcm dulu. naz skang dah pindah keja kat kg halaman dia sendiri kat pd. masa mula aku kenal dia, dia keja bahagian IT kat UiA.

mari layan gambar seterusnya (+_+)


diringi oleh teman2 rapat. segak bergaya sebagai raja sehari



dijamu dengan persembahan silat dari abang montel ni
suka aku tgk baju diorang ni. cantik kombinasi kaler. pandai dorang pilih

renjis2 dipilis... ditepungi lah tawar. hai beras kunyit ditabur, disiram si air mawar

adik syasya mmg tersangat la meragam masa ni. dia asyik menangis je sebab nak follow paklong dia amek gambar. adoi... kalu ilang camner. paklong awak tu kalu dah ngan kamera dia tak igt benda lain dah dik oi... bayangkan tgh ramai org masa tu, dia nangis sekuat hati panggil paklong dia. jenuh pujuk tak mkn saman, sampai sedu sedan. tgk ar tu.. tak mau langsung pandang kamera. tu tgh merengek la tu.

gmbr2 kt bwh ni aku copy dari FB naz

akhir kata
selamat pengantin baru buat
naz dan anie
moga kekal sampai anak cucu dan akhir hayat
lakukan yang terbaik utk kekal bahagia
amin


No comments: