Daisypath Vacation tickers

Wednesday, March 10, 2010

sedih

aku dan keluarga sekarang ni tengah dalam keadaan sedih sebab pakcik-abang kedua mak aku dalam keadaan yang tak menyenangkan di hospital kuala krai. mak dah balik semalam pagi dengan ayu, adik bongsu aku tu. petang tu mak tepon nangis2 soh kami balik. aduh... ni yg tak senang duduk dibuatnya.
jadinya, bincang punya bincang ngan kak sue... mungkin aku balik khamis petang lepas balik kerja ngan diorang. hubby mungkin tak follow dulu kot sebab dia kena jaga exam hari jumaat. dah kalut cam gini bukan kami tak mau balik awal, tapi nak kena tunggu abang aiman habis exam dulu. last exam esok, tu yg buat kptsn betolak esok ptg aje. udah le aku ngan adik beradik mak memang rapat giler. rasa tak senang duduk bila dengar berita cam gini.
nampaknye, tak jadi lagi le balik banting minggu. mak metua udah tanya banyak kali lak tu. sorry la mak ye... tggu dah ok nnt kami balik eh..

No comments: