Daisypath Vacation tickers

Friday, September 12, 2008

at last~i got freedom

PUTRAJAYA 11 Sept. - Kerajaan tidak lagi mengenakan sekatan terhadap mana-mana laman web atau blog di negara ini. Menteri Tenaga, Air dan Komunikasi Datuk Shaziman Abu Mansor berkata, keputusan itu dicapai pada mesyuarat kabinet semalam. “Arahan sekatan yang dikenakan terhadap mana-mana laman web atau blog sebelum ini, termasuk portal berita 'Malaysia Today' ditarik balik berkuat kuasa serta-merta,” katanya pada sidang akhbar di sini hari ini. - Utusan
**********************************
tau pun. tak semua blog ni menganggu ketenteraman org lain. mcm aku ni ha. blog aku pasal hidul aku je la.. nak citer hal umah tangga org wat kejadah hape. kalu engkorang nak tau, b4 ni opis aku dh blog pun website blogspot ni. aduyai... kempunan siot time opis nak skodeng blog mmbr2 lain. kena tunggu balik umh le baru leh skodeng. tp nasib baik 3 hari je. makaceh le kerajaan malaysia menarik balik masalah yang melanda kehidupan aku selama 3 hari ni... toche toche...

No comments: