Wednesday, September 24, 2008

kuih raye part 2

kuih yang kedua ni diberi nama kuih nestum. aku kureng skit kuih ni sebab ade nestum. aku tak makan nestum. so aku tak brape gemar le kuih ni. tapi family aku yang lain suka. masa adun ni bonda aku campo coklat rice skit. nak kasi ade rasa ranggup masa makan. masa ni cuma adik bongsu aku je yg tolong. tu pun dah habis bising kat dia sebab ade hati nak kuar lepak lagi malam tu. eemmm... aku ape lagi... bukak kutbah le jawabnyeee.. rasekannnn.. muahahaha...

sebelum dibakar ni le rupanye. saje je aku pakai acuan yg kecik skit sebab nanti leh dapat banyak.. bonda.. jgn marah yee... bonda biasa la, dah uli terus p sembahyang terawih

siap jugak kuih yg kedua ni. yang ade 3 biji atasnye berkaler tu saje je adik aku tambah. ayokkk... nanti bonda marah.... tak tau.... lepas wat yang ni, kami ke rumah kak sue, amek stok kerepek yang mmbr opis hubby order. aduyai... sampai umh cam lunyai je badan.. letih siott...

No comments: