Tuesday, September 23, 2008

jom layanzz

minggu lepas paklong belikan anak pupu bunga api. wah... syok bukan main lagi le. baru la masing2 dengar kata. kalu tidak panggil pun wat tak dengar je. cian adik syasya tak dpt join sebab masa ni dia tido. yang tukang bakar sape lagi, paklong kesayangan depa laaa. sayang paklong dorg ni kat depa semua. ingat gak nak belikan bunga api demi untuk menunaikan permintaan dorg. yang amek gmbr ni sape lagi kalu bkn maklong gebu depa. ingat plak zaman bdk2 dolu. haisshh.... mcm nak join jek. tapi malu ar... hehehe.... takat pegang je tak syok ar. nak lompat sambil pusing2 bunga api tu... hahahaha.... kau ingat kau 5 thn ke shua... bila dah sekali dapat, hari hari le nak main lagi. ishh... bunga api skang ni dah mahal le. kalu hari2 beli, bleh kaya le tokei mercun ni. maaf ye pembaca semua, ni sekadar bunga api saje tau, bkn meriam buluh ok... tebabbbbooooooo !!!!... alamak... pak polisi la.... larrrriiiiiiiiiii

No comments: