Daisypath Vacation tickers

Friday, September 5, 2008

~ dEmAM ~

ari ni dah masuk hari ke 5 pose. sejak balik dari kg minggu lepas, aku dijangkiti virus demam, batuk, selesema dan sakit sendi. tak tau le knp tiba² je boleh sakit. tak de petanda awal pun nak kena.. sebab tu aku cam malas jek nak mengupdate blog ni. just skodeng blog member² jek. rabu aku mc, sepatutnya mc lagi ni, tapi boring le dok umah sorg². baik aku datang opis, ade gak kawan² nak sembang. ari ni dah jumaat.. aku cam lemah lagi.. asyik batuk jek. tido malam pun tak lena. cian hubby aku, dia pun tak lena tido. aku asyik memekak je kat telinga dia.. nasib le rehat lama ari ni. leh le nak lelap mata jap. esok cuti, nak kemana ek? rasanya nak p tgk umah yang aku beli tu la... nak tgk cemana gaya nak renovate.. haishhhhh... duit lagi... bulan depan dah kena start bayar... aduyai.... aku ngantuk dah ni... lambat lak kol 12. k lah... chaw de gooooo

No comments: