Wednesday, September 24, 2008

duit rayee

inilah bajet untuk duit raya tahun ni. kering dah poket aku. pada sesiapa yang rasa dia belum akil baligh lagi, jemput la datang umah aku untuk amek duit raya.. kalu tidak, datang makan kuih je ye... pada yang ade anak2 tu, bawa anak masing2.. kirim2 ni tak main ok... suamiku, jgn lupa duit raye untuk isterimu ini ok.. lep u lah...

2 comments:

Cyza said...

Whaooo manyaknyer duit raye... Nak mtk duit raye bole? ahaks

Aryana & Adrienna said...

rayo ker baper ko ader umah nei ...aku nak dtg ...uishh satu batillion anak aku nanti aku bawka .....bole kan ....