Monday, September 29, 2008

semalam

semalam kami sekeluarga p kl sentral hantar mak, ayu ngan yaya balik kg... mak mmg suka balik awal sebab nak prepare awal. nak p pasar la, nak wat macam² la... mmg kebiasaan kalu raye mmg ramai sedara mara kat kg... maklum la... tukang masak balik.. tu yang dorang suka kerumum kat umah kami. makanan macam² ade... mak bawak yaya sekali untuk teman. hahaha... abang ngan adik kena tinggal... yaya plak demam... kesian dia... kami sampai kat kl sentral dah dekat waktu berbuka. mak dah siap goreng bihun kat umah. aku ngan kak sue beli kfc. tempat duduk dah penuh, jadi kami semua macam musafir la... dok besiler je.. sebab ramai yang wat lagu tu... kami pun belasah je laaaa... mak naik kelas dua, tempat tido tu... selesa skit. waktu dorang wat pengumuman pada yang tren utk ke kelantan akan berlepas, semua berpusu² nak dekat ngan pintu masuk... tapi dorang bagi kelas 1 ngan dua masuk dulu... hahaha...mane yg kelas 3 tu ketepi yeee.... bagi laluan utk kelas 1 dan 2 masuk dulu... yang dah lama dok bertenggek kat tepi pintu masuk tu pun muka muncung je kena ke belakang.. emmm... mcm² gelagat orang aku tgk... sedih plak mak tak de... sunyi je rasanya... hari ni ngan esok kami tepaksa la makan kat kedai... uuuwaaaaaa.....

No comments: