Daisypath Vacation tickers

Wednesday, September 24, 2008

welcome yarsmeen

yuhuuu.... wahai pelajar args, masih ingat dengan yarsmeen atau panggilan manja meen? ha... semalam dia tepon aku. entah le ape mimpi dia.. sekian lama dah tak call tetiba je dalam tengahari semalam teringat kat aku. sebenarnya dia tanya pasal sheera. dah bersalin ke tak? aku cuma sempat sembang ngan dia kejap je sebab masa tu agak bz skit. sorry la meen. thanx kau sudi tgk blog aku ni. wah.. dah siap komen sekali. skang ni dia dah 7 bulan mengandung anak kedua. first gurl dia rae pun dah anak dara gitu... aku ingat nak attach gambar dia sekeluarga tapi website fotopages opis aku dah block. hampeh... so kepada sesiapa yang merindui beliau boleh le skodeng dia di http://miemeen.fotopages.com @ facebook search MeeN FadzLi's. ramai gile bdk2 args kat ctu kan... layanzzzz

No comments: