Friday, July 9, 2010

beday mak saya


ahad ni beday mak
puan naimah shafii
masih nampak muda...ahaksss
tak tau nak beli ape untuk mak
memang mak dah ada mcm2
mak mewah mengalahkan kami anak2 yg bekerja
tapi selalunya pemberian anak buatkan mak rasa terharu
mm... balik ni nak cari sesuatu untuk dia
tapi ape ek???
kalu saya banyak duet ketika ini
saya nak belikan barang emas untuk mak
tapi duet saat ini nan hado
hehehe
oklah... encik suami ajak saya p sogo [tu pun nak kasi tau]
ha... bagus bangat tu dong
kat situ mcm2 ada... pilih je
encik suami bayarkan
ngeh ngeh ngeh

4 comments:

..::SangRatoo::.. said...

hepi besday mak..eh..untie..hehehe..semoga pjg umur n murah rejeki..dan sentiasa awets muda selalusss..~

my-niezzareena said...

mama jue

maceh ye awak, sudi wish beday mak kite. saya aminkan doa awak itu...

wahida said...

hepi belated birthday to mek naimah...ala...apa susah...ko kan ada rm 1800...ngeh ngeh...

my-niezzareena said...

wahida

kau kan jah. kot iye pun takkan le nak kepochi pasal 1800 tu

nnt aku kena colek cemana. kau gak yang nangis nnt