Wednesday, July 14, 2010

saya suker...mak pun suker

sayer tak tau nak pilih yg mana satu
semua cantek cantek belaker
semua lain lain rege
pusing punya pusing, last last kami pilih yg mak pegang tu
pilihan encik suami dan kak sue... jadi saya pun setuju
balik dari sogo, terus ke umh mak
takut nak bagi sebab takut mak tak berkenan
bila mak bukak... dia suker giler
terus post kontrol ayu
dengan handbag baru dia
hadiah sempena beday dia ri tu
cap santa barbara, polo katanya
harga??? boleh tahan le...
hikhikhik...
mak jenuh risik harga beg tu ngan kak sue
tapi kak sue wat isyarat zip kat molot
gud... kalu rajin, p cari kat sogo berapa regenya
mengada kan... tak kesah le
janji saya suker, mak suker
mak suker saya lebih lagi suker

4 comments:

..::SangRatoo::.. said...

sejuk perot ibu mengandung..heheheh...

my-niezzareena said...

mama jue

alhamdulillah... tu je pun yg mampu. hikhikhik...

Mrs Zz said...

huhu..beshnyee...cayang kt mak mak kite..skrg jauh lgi trse cayang..windu kt mom..lau mama suke kta lgi eppy...

my-niezzareena said...

mrs zz

utk ilgkan rasa windu kat yr mom... mama kan ada... hehehe...