Thursday, July 22, 2010

jiwa kacau bila nampak awan

hari-hari nampak awan. tapi kali ni kalu nampak awan rasa begetar jiwa, menggelodak dada, jantung jadi laju bedegup... senang citer serba tak kena la perasaan ni. ish... dekat dah ni...

jiwa kacau kalu nampak awan. rasa nak sentuh ngan jari montok ku ini. rasa nak gesel² pipi ngan awan. awan... kau tunggu aku ye. tak lama dah ni..

bila terpandang awan, rasa nak baring sambil kunyah cwinggam laju². rasa nak tiup cwinggam tu biar dia kembung pastu pecah tekena bibir mulut. adoi... awan, tunggu aku ye. 3 hari je lagi..

awan... kau chantek di pandangan mata ku...

diam... sepi...

tutup mata sambil terbayang tengok awan ngan fahrin ahmad.

ah... indahnyeee!!

9 comments:

Anonymous said...

aaapppppeeee????????????

FAHRIN AHMAD???

oh NOOOOOO.......

Mrs Zz said...

HEPP HEPP!! ape ni fahrin ahmad??kasi tau cuami tau..no no noty..meh cni babab ckit..akak, nk tau gak nape awan ni??kakak mau g mne??nk nek belon kew??

my-niezzareena said...

hahaha....

naper semua tak senang duduk kalu kite sebut fahrin ahmad???

kite suker giler ar kat dia! hahaha

mrs z.... jeng jeng jeng... teettt...

shhuu.... nnt kite g tau eh.

Sue-Rya Qistina said...

Mrs Zz..uit2..kak reena nk nek belon la..kt atas tu ade perhitungan harinye..hehehe..

Akak, bestnye nk g sabah..seronotnye.tu la tmpt honeymoon idaman saya n hubby..huhuhu

my-niezzareena said...

sue

alamak... kantoi!!! hahahaha

ni kali kedua p sabah. pes taim dulu p kursus matrade. kali ni p animun plak.. yes!!! tak sabar ni!!!

Sue-Rya Qistina said...

huhuhu...bestnye..smpikn salam buat sabah ye..kami xtau la bile dpt honeymoon kt sabah..nk pegi nk kena pk gak ongkos nya...waduh2..

my-niezzareena said...

alalalala.... nnt ade rezeki lebih awak p ngan family ye sue..

dah lama bli tiket ni. nak menunggu sampai tarikh nak pegi punya la lama rasanya. tapi bila dah pegi... kejap je dah balik kl balik

iena hamdi said...

wok lu fahrin ahmad.tak der org lain ke mek... aduhai aku pun pening asal la semua org suka benor ngan farid ahmad ni ha

my-niezzareena said...

iena

sebab dia encem arrr... suker gaya dia, cara dia cakap, lakonan dia mmg best

aku kalu dpt jumpe dia... mmm.... aku yg tersipu malu... hakhakhak!!!