Wednesday, July 14, 2010

- daftar sudah -


semalam saya mc, kepala sakit berdenyut macam nak pecah. asyik bersin je kot tu yg tangkap kepala. biji mata pun mcm nak tekeluar. adei... kalu dah gini keadaan, yang saya mahukan hanyalah tido dan tido sahaja. tapi lepas amek mc, encik suami minta teman dia kejap ke shah alam sebab dia nak hantar borang radio amatur yg dia lulus bulan empat lepas tak silap. baik kakak dalam gambar tu. sopan je cara percakapan dia. senyum je tgk saya yang mcm nak rebah sebab mmg tak larat giler rasanya.

minggu depan depa akan hantar borang jawapan crossline ape yg masih kosong. ada 3 nama crossline yang kami pilih, harap yg pertama tu belum ada orang pakai lagi. suka le encik suami, lepas ni 9w2 le dia.

kebelakangan ni, ramai yg tegur encik suami kita makin tembabom... ee... kite suker....

No comments: