Thursday, July 22, 2010

lagak dengan gelang baru

 kami sayang kamu, kamu ada kami

minta amekkan gambar, nak tunjuk kat kakak najla katanya. tolong la tgk gambar ni kakak najla

 kalu ank sendiri, dah lama budak ucuk ni aku masukkan mcm2 contest

 kamu igt kamu kat holiwud ke dik oii... takat bekgeraun jusco.. adei... 
tapi layan kan aje. nak sangat amek gmbr kat jusco klang ni.




kamu nadi dalam kehidupan kami. tanpa kamu kami sunyi. tanpa kamu kami sepi. ada kamu kami hepi.


ah... emo plak pepagi ni.

10 comments:

Mrs Zz said...

Mak Aiii Chumell nyee...die pun Pwincez mata buyat akak la..hihi lentiknyee bulu mata die..aduhhh ni yg jeles nih...meh cni bg gelang tu..nk jugak nk jugak..kih kih...PINK gitew..chuke chuke..chumelll..kiccing pp dahi die..

Kak Iena,xcept da AWARD ya..muahhh

[-suziey-] said...

waa sweet la gelang tu..hiks..cun je posing yek..pndai lagi..cantik plak bekground jusco:D

wahida said...

pandai posing la si syasya neh...ooo...dpt gelang baru ye..

my-niezzareena said...

mrs zz

budak cikenot tu same mcm awak jugak... mate buyat. suker pink... manja mcm awak. hikhikhik. dgn dia le kami menumpang kaseh. huhuhu...

my-niezzareena said...

suziey

dia mmg kaki posing. mcm yong dia. hehehe

my-niezzareena said...

wahida

ye le... dia kan suker pau kami. hahaha...

Mr Zz said...

walawei!! cuteeee!! krm salam kt dia ye! hihi

my-niezzareena said...

mr zz

cumelll kan dia... waalaikumsalam...bg pihak...

Mrs Zz said...

hik hik..cuami sye nk ngowat ank akak..kne jge2 Mr Zz kta nih..bhye bg dia tgk ank dara org..ngeh ngeh..ank akak sowang je ye??huk huk msti Mum cayang sye camtu kn..sowang2 je ank pmpn..kje ajuh lak tu..sob sob..

my-niezzareena said...

mrs zz

tu bukan anak kite le wak. tu anak kazen. tapi mcm anak sendiri gak la. kami tumpang kasih sayang dia. hehehe

dia mmg rapat ngan kami. dari kecik kami jaga dia. sayang mcm anak sendiri.