Monday, July 5, 2010

kenduri kawen q33s & kapten pejal

ahad lepas bersamaan dengan 4 julai 2010, bertempat di kapar klang, saya bersama encik suami juga tidak ketinggalan adik syasya serta member opis saya wahida [a.k.a] kak jah bersama family dia, menghadiri kenduri kawen kawan sepejabat juga sejawatan iaitu puan qistina [a.k.a] puan tona bersama pasangannya kapten faisal [a.k.a] pejal. kami konvoi bersama, jumpa di tol bukit raja dan terus menuju ke rumah pengantin. tak susah cari umh pejal sebab area klang tu celah gigi encik suami je. hehehe.... maklum, dia kan asal dari klang.

hari tu hujan lebat giler. risau jugak takut tak dapat tgk qees sanding bawah pedang. tapi bila sampai umh pejal, nasib baik hujan dah renyai. sampai je kami terus pulun makan. pastu kami masuk dalam umh pengantin, lepak dalam tu.

kawan semeroyan

suker tgk gelagat adik, anak wahida. mata buntang... suker joget

pelamin ke~emasan

chanteek kau qees.

qees pakai drees begini sebab pejalkan pakai uniform. kang kalu dia pakai songket ke baju rambu ramba ke... tak kena plak ngan pengantin lelaki. patut le kau beriya tak makan ye qees

datang le posing mengada dia tu

sempat kak jah posing ngan pengantin

makcik ni tengah baca mentera kat qees. hilangkan perasan gugup katanya. qees tu ada ke perasaan gugup... lagi tekinje2 tak sabar naik pelamin ada la. hehehe

tiba masanya... syok la wei... mesti kau bangga giler kan qees

rezeki kau dapat sanding bawah pedang qees

tabik hormat kat rakan seperjuangan

pengantin terus ke meja makan beradap. ingatkan sanding dulu.so, takde la gambar atas pelamin sebab kami nak kejar masa ke kg jawa klang. kawan encik suami juga naik pelamin. mak mertua dah lama tunggu kami di sana

dalam pada nak balik tu, jumpa plak minah ni, sya... kawan opis juga pengantin baru

sebelum balik, jumpa pengantin, salam dulu. sempat sembang... dan rupanya memang betul encik suami dan pejal ni kawan sama sekolah acs klang dulu. haha... amek kau, kecik donia!!

qees, ceq harap hang akan jadi seorang isteri juga ibu, insyaAllah yang terbaek untuk keluarga hang. moga kekal abadi selamanya. skang dah status puan ye... jgn nak ngengade tekedik gedik lagi. gediks ngan laki sendiri tu wajib! ahakssss

selamat pengantin baru juga kepada ogy dan pasangannya [tak ingat nama]
ni kawan encik suami dari kecik dan satu tempat keje kat uitm shah alam dulu
moga kekal bahagia selamanya

5 comments:

wahida said...

ko panggil aku kwn semeroyan jah???

Mrs Zz said...

CHANTEEKKKNYEEE QEEZ...u luk difrent la dear..hihi...qeez ade bg card bg xleh dtg..sbb kt sban...

my-niezzareena said...

mm....korang kan naik pelamin sewaktu dengannyee.... hehehe...

mcm zaman kak ena dolu... ramai yang ujung tahun. mcm time korang ni, ramai bulan 6

Qees said...

haihhh...ku teok pix aku disini mmg ala2 diva gedix gitu...
hahaha thanks kak ena..wahida..& sha sudi mai meriahkan suasana di hari hujan..wakakaka....
hahaha...alhamdulilah rejekhi dpt sanding bwh pedang...dulu xpena berangan lgsg kot kawen camny...mklumlah sapa nk kt ceq ny...uhukkk :(
nyway kak ena thanks ya ats segala nasihat n petua2 yg tlh diberi...wahhh kelezzz....
Mrs Zz : thanks alot sofia...xpe qees x kesah... :)

my-niezzareena said...

qees

nasihat dari otai..hehehe
jgn lupa jemput mkn2 kat umh hang plak
leh sembang pasai along n pejal
hahaha