Monday, July 12, 2010

... cuma kamu dan kamu ...


mmg perasan sangat, budak ni time kecik mmg mcm saya zaman kecik2 dulu. dari ujung rambut, tubuh badan...mak yang perasan mula tu. pastu kami belek2 balik gambar lama2 masa saya kecik2 dulu. ye... mmg sama sesangat. nnt saya cuba tempek gambar masa saya kecik molek dulu. rambut adik makin hari makin ikal mayang belah bawah. sama macam saya. hehehe.... cantek rambut dia... bergulung2 kan


ni masa kenduri majlis pertunangan kazen saya. dia tya kat saya, nape ikan tak lemas dok lelama dalam air. saya jawab sebab Tuhan dah takdirkan ikan memang tempat dia hidup dalam air. pastu dia tya lagi... camner dia makan kalu air penuh dalam mulut. saya mcm tak de jawapan nak jwb dan juga malas nak jawab sebab kemungkinan besar soalan dia akan bersambung dan bersambung lagi.


yang pasti saya cuma ada kamu dan kamu dalam hati dan hidup saya. saya sayang, kaseh dan cinta pada kamu dan kamu selamanya. sumpah saya sayang kamu berdua!
b
b
b
semalam tgk jgn lupa lirik sampai nangis sedu sedan... sape yg tgk pasti tau...

No comments: