Thursday, September 2, 2010

bila hampir penghujung ramadhan

argghh... pagi tadi tak sedar langsung utk bgn sahur. tiba² tekejut sebab dah dgr azan subuh. terus kejut en. suami... merengek ngan dia sebab tak sempat minum nes panas. aduhhh.... di saat ini, saya mcm hilang punca. gelisah tak menentu ni. ni la padahnye kalu dah ketagih nescafe.

dah la rimas sebab tak kena nes panas pg tadi. dan mood utk kerja dah semakin jauh dari dalam diri saya. mood kampung halaman dah mula pelan² meresap dalam sanubari. huh... seminggu je lagi. 

esok dah jumaat. pastu minggu sabtu ahad. pastu keje isnin sampai rabu. pastu.... yahuuu!!!!! saya cuti dari 9 hingga 17 depan. tak sabar .............................................. BALIK KAMPUNG!!!





walaupun saya dilahirkan di KL, saya tetap suka kampung halaman mak saya di kelantan. aloh... tak sabar nak makan mee celup cik na!

10 comments:

ana said...

hehe..sori ter'excited' komen entri, smpi lupa nak folow...i dh follow u...

my-niezzareena said...

ok ana... maceh banyak... kita frend yek

Pn S.O.F.I.A said...

Sis Iena,
alaaa ciannye xbgn sahur ye..xpe2 kne stwong tau..conoknyee nk rye kan..dh soping2 x ni? nk wat kje pun mls dh ni tp xleh lazy Pn Norm bebel kang..

wahida said...

muhasabahlah diri anda dan bykkan istighfar...

my-niezzareena said...

pia.... kak ena dah betul3x malas ni... adeiiiiiiiiiiiii

my-niezzareena said...

ala wahida.. tgh kau boleh ni mcm2 la kau cakap. cuba kau pun tak tahan giler, aku wat tazkirah depan mata kau pun kau tak layan

wardah said...

walaupun kg. saya di KL juga. saya tiada kg. yang lain. hehe. maka KL saja lah saya nnt.

AzketOm said...

isk isk isk samalah kita. lahir kat kl. tapi tumpang kampung mak. hihih

saya pulak start cuti 8 haribulan. hihih awal skit je.

Pn S.O.F.I.A said...

Jumaat...jom sopinggg...byk mse ni..hihi..hri ni msti sis ceria kn..ngeh ngeh...

Beruang Madu said...

Mood raya... sapa tak rasa mesti dia tak puasa bebetul...