Friday, September 3, 2010

kempunan sama kamu

ari ni rehat lama. mula tu sembang² dulu ngan rakan seangkatan. pastu gurau² manja ngan mak jah. pastu terus dakap bantal ucuk. letak kepala atas meja... hanyut!

bangun jam 2.45 tadi. basuh muka, kumur..tengok cermin, adjas ape yg patut... terus ke tmpt bertugas balik. solat jap lagi, sebab dah lambat skit ke tempat bertugas. tgk email.. layan tepon dua tiga dering.. tiba²..

alamak... kenapa teringin sesangat ni. ok! kompom! tadi dah text puan naimah cakap kami berbuka kat umh dulu sebab nak basuh kain sebelum ke umh mak memulakan acara gaul tepung.

ha... mmg kompem. letak cili api, pecah telur... kuah tak payah banyak nnt cair, tak sedap, tak rasa rempah dia. masak tak lama, nnt lembik. adeii... kecoq dah ni. kompem. saya akan melakukannya utk juadah berbuka nnt.





megi kari... kau mmg best!!!

2 comments:

wahida said...

ah...lamenye x pekena megi kari pedas2!! nnt hantar kat aku ckit jah!!

my-niezzareena said...

mak jah.. bleh! bila aku sampai umh kau, kau plak tolong wat kat aku eh...