Monday, September 6, 2010

selamat sampai

igt tak beberapa minggu lepas, ai ada n3 kisah sahur dengan ikan masin sepat. ye, n3 itu menjadi tarikkan paling teruja oleh abang bear. hehehe... terliur ye bang. katanya ikan masin sepat takdak kat sabah nun. jauh nak berenang kat sana dia kata. ye la tu.. 

dengan penuh pujuk rayu, plissss.... katanya, minta dikirimkan ikan masin tu. terus ai cter kat en. suami dan en. suami kata nnt kita p beli, cian abg bear katanya. 3 kali ai sms abg bear minta alamat umh dia. sori ye bang, ai ni suker cepat delete message. dan khamis lepas, terpos juga ape yang dihajatkan. 

demi abang bear, kami poskan sekali serunding daging dan sambal bilis + kentang goreng. alang² kotak tu besarkan. tapi mmg niat kami pun bang. pagi² khamis saya dah tepacak depan bilik mel kat opis nak wat penghantaran. 

cantik bungkusan kami bang. tapi biasa la, bila dah kau campak dia campak.. penyek jadinya kotak tu ye bang. tak pe, asal isi dalam tak penyek udah. hehehe... alhamdulillah, selamat juga sampai parcel tu. saya risau takut tak sampai plak. jenuh la meleleh ayaq liuq abg bear.

baca blog abg bear pagi ni, wow! dah siap goreng utk sahur ye. makngai... saya plak yg terliuq tgk yg abg masak tu. harus kena buat lagi ni. pekena plak ngan sardin. mmg mantop!

ok bang. dah habis stok nnt, bg tau saya eh. leh kirim lagi dan lagi. kirim salam kat dr. shah tu.

3 comments:

eqbalzack said...

kita sekampung ke? hehe
abg eq ada simpan lagi no tepon..insyaAllah, ada kelapangan abg eq gi terjah umah niezzareena

my-niezzareena said...

ok abg eq. miz kol no abg bleh. tak sempat save la yg ari tu abg sms saya. hehehe

Beruang Madu said...

Ahhhh tima kasih tima kasih ler.. parcel tu... tapi kan berkat hadiah Ena tu... kat Sabah ni sekarang dah diimport stok ikan masin sepat dari Semenanjung... terima kasih kat Giant... so dah takyah susah susah nak pos ke sini... tu lah berkat sedekah... korang dapat pahala tu setiap seekor ikan sepat masin yang diterbangkan ke sini tu.. wahhh!!! indahnya dunia