Friday, September 3, 2010

tiba² teringat

ari tu adik ada sembang ngan paklong dia.. 'paklong, umh adik kan kat tingkat 1' "ha... tu kenapa?" 'umah kawan adik kat atas bumi' paklong gelak mcm nak tekeluar pundi kencing. ai yg ade kat sebelah mcm nak tolong masukkan pundi kencing paklong yg hampir nak tekeluar tu. ahakssss!!!







rasanya sebab kawan dia dok tingkat lagi tinggi dari umh ibu dia kot. hahahaha... jom gelak manja kejap.

5 comments:

ct shah said...

hahaha..auwww...(ni gelak manjalah kan?):P.
tspi kak ena,saya rasa,dak syasya tu nak ckp yg umah kawan dia cam umah teres sbb atas bumi (yg ada tanah).

wahida said...

lawak...lawak...

..::SangRatoo::.. said...

ye la..die nak ckp umah teres laa tu..hehehe..kelakar..budak2 zaman sekarang..bijak2 semuanya :)

my-niezzareena said...

mama jue.. tunggu aaron plak cemana ek. nanti mesti macam2

my-niezzareena said...

cik yam.. entah la. ada betul gak cakap kau ngan mama jue tu. nnt balik aku tya dia eh